niedziela, 27 maja 2012

Jajka faszerowane z awokado,czyli na nutę meksykańską

Mamy kolejny piękny słoneczny dzień,obudziłam się przed 8.00 i roznosi mnie energia-energia słoneczna:)
Zjedliśmy śniadanko i wybieramy się w plener,musimy na maxa wykorzystać szkockie lato,które ma się skończyć w czwartek.

Dzisiaj na sniadanie zrobiłam jajka faszerowane z awokado.Oczywiście dla Sznupka musiałam dołożyć bonusa w postaci bekonowych wstążek,bo według Sznupka-"dzień bez mięsa dniem straconym":)Nie mogłam mu więc popsuć tak pięknej niedzieli.

Przepis bardzo prosty, szybki i przyjemny.

Faszerowane jajka z awokado




Produkty:

5 jajek na twardo
3 dojrzale awokado
musztarda Dijon
kolendra
czosnek
limonka
cukier
sól
pieprz

Awokado i 2 ugotowane jajka wrzucamy do blendera,dodajemy pól łyżki musztardy,pól lyzki suszonej kolendry,2-3 Ząbki wycisniętego czosnku ,pól łyzeczki cukru ,sol i pieprz do smaku.Miksujemy na piękny zielony kolor .Na koncu dodajemy parę kropel limonki lub cytryny.GOTOWE.






Pozostałe jajka kroimy na pól i faszerujemy pasta z awokado.Do tego podajemy grzanki z masełkiem i trochę kolorowych warzyw.Dla wielbicieli "mięsnego jeża" dodajemy smażony bekon.

Smacznego!







5 komentarzy:

  1. U nas tez upalnie i letnio :-) Milego dnia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tam grillowanie?Sezon dobrze ropoczęty?U nas tez dalej upalnie..:)

      Usuń
    2. Wyśmienicie a raczej smakowicie & pracowicie tj. boczuś sobie skwierczał, karkóweczka z łopatką mu wtórowały a żywopłot sam się ciął, tylko wg. Rudego zdecydowanie za malo piwa bylo ;-) W takie upalne dni piwo smakuje wyjątkowo dobrze :-)

      Usuń
  2. Ja chętnie i bez boczku bym owo jajo zjadła. :), a Sznupek niech nie je tyle mięsca, bo będzie miał skleprozę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety z ta sklerozą już trochę za póżno..;-)

      Usuń