środa, 23 maja 2012

Jest,jest!!!Mamy w Szkocji niesamowitego gościa!

Zagosciło kochani u nas lato!Jest 8.45 rano,a ja siedzę w piżamie przy szeroko otwartym oknie i łapie promyki slonka,podziwiam niebieskie niebo.
Widzicie?N I E B I E S K I E!!!



Mam nadzieję,że lato doceni gościnną Szkocje i zostanie z nami na dłużej,choć na tydzien,może dwa.
Prosze się ze mnie nie nabijac,tak?My tu naprawde mamy deficyt słońca.Sami popatrzcie,nie tylko ja wariuje ze szczęścia,sąsiad w gatkach wyskoczył i wypreża się do słonka jak młody bóg.:)






Ogólnie wielki ruch się zrobil na dzielnicy od rana,Szkoci spacerują,rowerkują,a ptaszki ćwierkają.



Ja tez biegne dzis na spacerek,najpierw tylko musze obudzic Sznupka,wyprawić go do pracy i wtedy zostane sam na sam z latem.Będziemy się dobrze bawić.
Miłego dnia Wam życze,pięknego lata i samych kolorowych motylków w głowie i na sercu.


2 komentarze:

  1. człowiekowi tak mało do szczęścia potrzeba Momiś ;-)) oby to słoneczko świeciło Wam jak najdłużej!!!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Jak ja rozumiem tą radość... w Nibylandii lato też zawitało tak naprawdę dopiero w sobotę, więc się nacieszyć nie mogę

    OdpowiedzUsuń