środa, 7 listopada 2012

Blogowe wyróżnienie, czyli jak na spowiedzi



Wczoraj zostałam wyrózniona przez trzy zaprzyjaźnione blogerki w Liebster Blog Award. Na czym to wyróznienie polega, zapytacie? Oto szczególy:

 ,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Zastanawiacie się pewnie jaką to "dobrą robotę" wykonałam? Według zaprzyjażnionych blogerek całkiem nieżle doprowadzam do orgazmów ......kulinarnych:) Czuję się naprawdę zaszczycona i wzruszona...:) Bardzo dziękuje Justynie z Nibylandii, Portiferole z Wysp Bergamuta oraz Patillce z Jak zostałam mamą.


No to po oskarowych podziękowaniach i chwilach wzruszenia czas odpowiedzieć na podstępne pytania. Sznupek kategorycznie odmówił współpracy, więc będe  spowiadać się sama...:)


Pytania od Justyny


  1. Co Cię ostatnio zainspirowało?


Rick Astley dla którego rodzina znaczy więcej niż sława i pięniądze

2. Gorzka prawda czy słodkie kłamstwo?


Zależy od sytuacji, czasami kłamstwo jest lepsze od prawdy, moze oszczędzić wiele łez. 


3. Nigdy nie zapomnę...?


Mojej nauczycielki od fizyki i jej spojrzenia pełnego pogardy. 


4. Na wakacje zawsze zabieram...?


Dobry humor i sandały.


5. Najwspanialszy smak na świecie?


Smak arbuza.


6. Ranny ptaszek czy nocny marek?


W zaleznosci od pory roku i stanu ducha


7. W mojej torebce nigdy nie brakuje...?


Bałaganu, zawsze jest:)


8. Komedia czy tragedia?


Komedia i tragedia - efekt ten sam, zawsze ryczę


9. Ulubione miejsce na Ziemi?


Moje mieszkanie.


10. Spodnie czy spódnica?


Spodnie.


11. I na koniec tak filozoficznie: mieć czy być?


Być zdrową  i  mieć szczęscie.






Pytania od Patilli

1. Magiczne miejsce na Ziemi to...?

mój dom

2. Najbardziej trafiony prezent, który otrzymałaś?


jeszcze takiego nie otrzymałam

3. Spełnione marzenie?


ostatnio - koncert Georga Michaela

4. Czy uważasz, że marka ma znaczenie?


nie

5. Cecha, za którą cenisz ludzi?


człowiek musi być dobry, reszta to kwestia upodobań 

6. Jakie imię najbardziej podoba Ci się dla chłopczyka a jakie dla dziewczynki?


Benjamin i Michalina 

7. Jakie korzyści czerpiesz z blogowania?


czysta radość tworzenia

8. Co irytuję Cię w blogach innych osób?


nic mnie nie irytuje

9. Ulubiona dyscyplina sportowa?


nie mam ulubionej

10. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?


prowadzę, a przynajmniej się staram

11. Piosenka, która kojarzy Ci się z wakacjami, latem, słońcem...


Urszula - Dmuchawce, Latawce  


Pytania od Portiferole



1. Ulubiony kolor?

 czarny i różowy

2. Ulubiona książka do której często wracasz?

każda ksiązka Kosińskiego i Coelho

3. Czy zdażyło Ci się czegoś w życiu żalować?

Nigdy.

4. Uważasz, że za coś jesteś komuś dozgonnie wdzięczna- jesli tak to za co i komu ?

Rodzicom, ze im się chciało ze mną męczyć..;)

5. Ulubiony sposób spedzania wolnego czasu?

Intensywne podrózowanie, namiętne gotowanie i błogie leniuchowanie

6. Czy masz zwierzątko jeśli tak to jakie i jak się wabi  ?

nie mam

7.  Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie?

bardzo skryte;)

8. Czy jest coś co zmieniłabyś w swoim zyciu ?

chyba nie

9. Ulubiony film?

setki ulubionych

10. Najpiekniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

wakacje na wsi z babcią, dziadkiem i kuzynem Mańkiem:)

11. Książka czy e-book?

Oczywiście, ze ksiązka! Ja musze czuć papier, zaginać rogi, zasypiać z ksiązką w dłoni. 




Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za nominacje. Ja postanowiłąm nominować tylko dwie, ale bardzo szczególne blogerki:

Jagodę - emerytkę, która kocha podróże i Tunezje. Jest przykładem na to, ze wiek to tylko cyferki w dowodzie. Pozdrawiam i zapraszam do zabawy Jagoda, a was zapraszam na jej bloga http://mlodaemerytka.blogspot.co.uk/

Anne Aniola - mamę Magdalenki, bardzo radosnej i ciekawej świata pannicy, której na przeszkodzie do szczęscia stoi podstępna choroba. Jeżeli chcecie się przekonać ile energii ma w sobie ta dziewczyna i jak łatwo ją pokochać to zapraszam na  bloga. Blog Ani bierze też udziął w konkursie "na jednym wózku" , możecie oddac swój głos klikając w ikonkę  zamieszczoną na stronie bloga - http://magdalena-amulet.blogspot.co.uk/2012/11/wolne-popoudnie-i-uuda-szczescia.html   

Moje 11 pytań do Was:

1 O czym myśłisz jak się budzisz?
2 Co robiłaś 20 lat temu o tej porze?
3 Wolisz banana czy jabłko?
4 Jaki kolor dominuje w twojej szafie?
5 Gdybyś dostała 10zl co byś sobie kupiła w cukierni?
6 Jaka była twoja ulubiona zabawa podwórkowa?
7 Czy poznałaś swojego księcia z bajki?
8 Co najczęsciej oglądasz w TV?
9 Co leży u ciebie na stoliku przy łóżku?
10  Czy rodzice często stawiali cię do kąta?
11 Za czym/kim tęsknisz?


Ufff.....udało się:) 

P.S Przepraszam za dzisiajszą czcionkę, ale przy kopiowaniu pytań powychodziły mi takie "dziwaki" i nie dało się tego zmienić . 















8 komentarzy:

  1. ojej Michalina to moje ulubione imię i jak będzie córcia to tak ją nazwiemy :) dziękuję za szczerą spowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  2. to trzymam kciuki, zeby była mała Michalina...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, ja też na wszystkich filmach ryczę! nawet na niektórych reklamach (obciach jak się patrzy, kiedy na siłowni puszczą mi właśnie TĄ reklamę...)

    No więc nasza gwiazdo oskarowa, czekamy na kolejne kulinarne premiery, a tym czasem idę odwiedzić emerytkę, bo mnie zaintrygowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, Dziękuję za nominację. A na pytania już odpowiadam.
    1. po przebudzeniu myślę o dobrej kawie
    2. 20 lat temu byłam o 20 lat młodsza hi hi i hi
    3. jabłko i banan jednakowo mi smakują
    4. uwielbiam wszelkie odcienie wrzosu i niebieskiego
    5. zależy w jakiej cukierni, rzuciałabym się na pączki z różą
    6. moje zabawy podwórkowe to głównie skakanie z dachu
    7. na księcia z bajki wciąż czekam
    8. ostatnio Na Wspólnej9.
    9. okulary do czytania
    10. byłam grzeczną dziewczynką w domu ale w szkole klęczałam na grochu i dostawałam baty smyczkiem do skrzypiec
    11. tęsknię za uczciwością i wrażliwością u ludzi

    Gorzej mi będzie z przekazaniem nominacji innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda ślicznie dziekuje za odpowiedzie i tak jak myślałam ....na podwórku spokojnie nie usiedziałaś...:-)

      Pozdrawiam..:)

      Usuń
  5. Sznupciu Kochana i Ukryty Sznupku ;-)dziękuję za te miłe słowa, zgadzam się Magdalena jest najcudowniejszą, najwspanialszą i najukochańszą Dziewczynką/ naj jest więcej :-)
    Jagoda- brawo - gratuluję uznania w oczach Sznupci, Osoby o nieziemskim poczuciu humoru i zdolnościach nie tylko kulinarnych :-)))
    Odpowiadam na pytania, ale przekazanie dalej potrwa w czasie- doba jest za krótka, proszę o wyrozumiałość :-)
    O czym myśłisz jak się budzisz?
    szczerze o niczym- idę do kuchni i działam jak automat
    2 Co robiłaś 20 lat temu o tej porze?
    hmm Studiowałam :-) i bawiłam się
    3 Wolisz banana czy jabłko?
    jabłko
    4 Jaki kolor dominuje w twojej szafie?
    fiolet i czerń, ale uwielbiam czerwień
    5 Gdybyś dostała 10zl co byś sobie kupiła w cukierni?
    ha ha za mało te 10 zł
    6 Jaka była twoja ulubiona zabawa podwórkowa?
    jazda na rowerze i podchody
    7 Czy poznałaś swojego księcia z bajki?
    tak
    8 Co najczęsciej oglądasz w TV?
    nie oglądam
    9 Co leży u ciebie na stoliku przy łóżku?
    książka
    10 Czy rodzice często stawiali cię do kąta?
    nigdy
    11 Za czym/kim tęsknisz?
    Za idealnym światem, gdzie ludzie nie krzywdzą się i każdy wykonuje swoje obowiązki uczciwie i szczerze/ to w kontekście tego co dzieje się w naszym kraju/
    a dla Siebie- za szumem Bałtyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ładnie, już 10 zł to za mało na parę ciastek???....:)Dziękuje Aniu, ze znalazłaś chwilkę..;)

      Usuń
  6. hmm- po prostu 4 ciastka to za mało- ale węgierskie ciasteczko mniam w ilości jeden to za mało ;-)
    wrócę do 10 pytania- nigdy, bo nie zdążyli ukarać za jedno, a działo się drugie, szybko znikałam :-)

    OdpowiedzUsuń