poniedziałek, 25 czerwca 2012

The Best Exotic Marigold Hotel, czyli pomysł na Indie

Wieczorem Sznupek zrobił Sznupci niespodziankę i tylko sobie znanymi sposobami , zdobył film na który Sznupcia od dawna wyczekiwała.





The Best Exotic Marigold Hotel - Warto czy nie warto obejrzeć? Ciężko mi być obiektywną, jak się tak bardzo kocha podróże i uwielbia Azję,ale sie postaram:)
Film reklamowany jako typowa angielska komedia, komedią raczej nie jest.Więcej w nim zadumy nad przemijającym życiem i wzruszających watków,którewyciskają łezke z oka. Parę zabawnych dialogów i scen jest , ale to  nie czyni z filmu komedii. Jednak dzięki przepięknym widokom,cudnej muzyce i świetnej roli Dev Patela film całkowicie zasługuje na czwórkę z plusem.







 Film ogląda się całkiem przyjemnie,bez fajerwerków ,ale sympatycznie. Polecam w szczególności , wielbicielom podróży i tym co ciekawi indyjskich scenerii. Ja do tego filmu wrócę za jakiś czas,choćby po to, żeby znów usłyszeć:

"Na końcu i tak wszystko układa się w życiu dobrze, skoro się nie ułożyło -  to znaczy, że to jeszcze nie koniec"

Pięknie i mądrze powiedziane, prawda?









    

6 komentarzy:

  1. "Na końcu i tak wszystko układa się w życiu dobrze, skoro się nie ułożyło - to znaczy, że to jeszcze nie koniec"... Pięknie powiedziane! Koniecznie trzeba zapamiętać! I dokładnie pilnować, żeby zawsze było JESZCZE coś do zrobienia... i do poprawki
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. to tak jak z moim urlopem na "dlużej" - to jeszcze nie koniec.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo madre slowa , Momi u mnie z urlopem tez wszystko stanelo na glowie wiec to rowniez jeszcze nie jest koniec :)
    A film zapowiada sie ciekawie jak M. wroci z pracy to bede prosic by mi rowniez go zorganizowal :)
    Bachulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak te nasze Chłopy organizuja te filmy..hehe..:)

      No i przykro mi ,ze urlop w zawieszeniu, mam nadzieje, że na krótko..;)

      Usuń
  4. No właśnie. Poczytałem recenzje, obejrzałem zwiastuny. Chętnie go zobaczę :)
    Pozdrawiam
    Tomek-gdynia

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak Tomek, film jak najbardziej na czasie
    ...;)

    OdpowiedzUsuń